Štítky

sobota 23. února 2013

Dnešní makeup: Royal Violet

Krásnou sobotu,
dneska jsem se líčila celkem třikrát. Poprvé dopoledne, to bylo výraznější a protože jsem po obědě jela bruslit, musela jsem si ho předělat :) Když jsem přijela, zdálo se mi to málo. Trošku jsem poupravila stíny a voala - je z toho krásné fialové líčení :) Rozhodla jsem se vám sem dát fotky, tak se kochejte :)
Nejsem v líčení žádný profesionál :)
Produkty co jsem použila:
Oriflame Tender Care Protecting Balm (báze) 
AVON 8in1 eyeshadow palette - smokey eyes
Blanchatte B oční linky - černá
Maybelline New York Illegal Lenght mascara - black/noir
Essence Ready For Boarding Lip & Cheek cream - 02 beauty on tour
Bodysol SOS balm
AVON shine superme lipgloss - Glossy Rose

Není to sice moc extra, ale myslím si, že se to dá použít na nějakou "noční jízdu" :) 
Zatím ahoj
Katty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! <3