Štítky

pondělí 4. března 2013

Dnešní makeup: Everyday black

Ahoj,
na twitteru jsem psala, že se musím učit, dneska Zeměpis a Angličtinu :( Ale stále mám čas na makeup, ne?? :D Dneska jsem se rozhodla pro makeup, který si myslím, že světu vládne dlouho. Klasická černá tužka, řasenka :) K tomu jsem zvolila červenou tvářenku a lehce růžovou rtěnku s leskem na rty. Mě se osobně líbí i s drdolem, který je na fotkách vidět :)
Produkty, které jsem použila:
Oriflame Tender care protecting balm
Essence Cherry Bloosom Girl quattro eyeshadow - 01 Dreaming under a cherry tree
Avon eye pencil - jet black
Essence eye shadow pencil - 19 All I Want
Avon super Drama mascara - black/brown
Avon ANEW rozjasňující oční péče
Oriflame Very me cover up concelar - Medium
Rimmel London Stay Matte Pressed powder - 004 Sandstorm
Essence The Twilight Saga Breaking Dawn blush - 01 Renesmee red
Bodysol SOS balm
Orislame Pure Colour lipstick - Silver Pink
Avon shine superme lisgloss - Glossy rose

Ještě přidávám foto mých nehtů.


Rimmel London nailpolish - 366 Beige
Avon SpeedDry - modern mauve
Essence nail art stickers
Framesi samolepky na nehty

Snad se vám příspěvek líbil, protože nevím, jestli tenhle týden přidám další :) Mějte se krásně
Katty


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! <3