Štítky

čtvrtek 23. května 2013

Dnešní makeup: Inspirace podle Lou

Ahoj,
před několika dny jsem viděla video od Lou, s názvem Růžovo Hnědé Třpytivé Líčení. Hrozně se mi líbilo a chtěla jsem ho zkusit, jenže jsem neměla věci :( To jsem si myslela :) Místo Color Tatto jsem použila Stay all day od Essence a růžové stíny tétož značky :) Vypadá to úchvatně a hrozně se mi líbí! :)) Zkusím si ho zíta vzít do školy, schválně, co tomu řeknou! :)) 
Není to moc vidět, já vím. Prostě to jak YouTuberky neumím :D
pusinkáááá :*
Tak snad se líbilo :) Ještě bych chtěla poznamenat, že Lou sluší víc :D Ale vážně :)
Použité produkty:
AVON Eye primer - light beige - 79,-  (AVON)
Essence Stay all day longlasting eyeshadow - 01 copy right - 80,- (DM)
Essence Sun Club eyeshadow palette - 02 long beach - 80,- (Rossmann)
AVON eyeliner - jet black - ?? - (AVON)
Maybelline NY Illeghal Lenght mascara - black/noir - 119,- (Rossmann)
AVON Ideal Shade concelar - fair - 99,- (AVON)
Rimmel London Stay Matte powder - 004 Sandstorm - 69,- (Rossmann)
Essence blush - 04 best friends - ?? - (Rossmann)
Bodysol lip balm
AVON Bringht smile - gleaming mauve - v sadě za 129,-, ZDE (AVON)

Katty :*







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! <3